• SOLUTII OUTBOUND
    Telesales, Telemarketing
    Customer Satisfaction
    Surveys.

TELEMARKETING, TELESALES

Modalitati de promovare a produselor si serviciilor supuse campaniei, astfel incat clientii sa se familiarizeze cu ele si sa fie interesati sa faca o achizitie.

CUSTOMER SATISFACTION

Un ansamblu de modalitati prin care se urmareste obtinerea de feed-back din partea clientilor, cu privire la produsele si serviciile achizitionate.

SURVEYS
 

Sunt modalitati prin care se pot obtine informatii de la indivizi sau companii, folosite in diverse scopuri si organizate in cele mai diverse forme.

Solutii OutBound - CALL CENTER

Solutii de promovare produse, Customer Satisfaction si Surveys.

Call Center-ul nostru va ofera solutii facile de promovare a produselor si serviciilor care fac obiectul activitatii dumneavoastra, prin campanii de Telemarketing, bine tintite exact catre acele categorii de populatie carora le sunt destinate.

De asemenea, daca doriti un feed-back corect din partea clientilor dumneavoastra, serviciile noastrede Customer Support va stau la dispozitie. Campaniile Surveys sunt realizate, cu multa atentie, de specialistii nostri, pentru ca o clarificare a tuturor datelor necesare optimizarii afacerii pe care o desfasurati.

Call Center-ul nostru va ofera o gama foarte larga de servicii OutBound, special concepute si individualizate de specialistii noastri pentru fiecare gama de servicii sau produse in parte. Serviciile Outbound sunt special concepute de specialistii nostri pentru:

  • A facilita promovarea produselor si serviciilor comercializate de diverse business-uri
  • A facilita vanzarea produselor si serviciilor catre acele categorii de populatie interesate special de acestea
  • A obtine informatii pertinente cu privire la folosinta efectiva a produselor si serviciilor achizitionate, asupra aspectelor pozitive si negative

Jooble

  • A corela mai bine oferta de produse si servicii cu dorintele si necesitatile clientilor
  • A detecta mai rapid acele aspecte care nu functioneaza la capacitate maxima si a identifica modalitati de corectie
  • A crea o legatura de incredere intre clienti si furnizorii de produse, in beneficiul amandurora.